Polityka plików cookie
REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
– kochaniecki.pl
I. Definicje
- Na potrzeby Regulaminu stosowane są następujące definicje:
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
- Przedsiębiorca – przedsiębiorca w rozumieniu Kodeksu cywilnego, tj. osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, z wyłączeniem Przedsiębiorcy na prawach konsumenta;
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę z Usługodawcą bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- Regulamin – niniejszy wzorzec umowy w rozumieniu Kodeksu cywilnego;
- Serwis Internetowy/Serwis – wszystkie elementy składające się na witrynę internetową, działającą pod domenąpl;
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej – umowa zawierana pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, na zasadach opisanych w pkt III poniżej;
- Usługi elektroniczne – usługi w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj. świadczone bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Użytkownika, przesyłane i otrzymywane za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne;
- Usługodawca – BIURO KOCHANIECKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 73, 60 – 312 Poznań, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto I Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000978879, NIP: 7792540861, REGON: 522389241, o kapitale zakładowym w wysokości: 5 000,00 zł;
- Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, korzystająca ze strony Serwisu.
II. Postanowienia ogólne Regulaminu
- Regulamin został stworzony zgodnie z wymogami Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i określa w szczególności:
- rodzaje i zakres Usług elektronicznych;
- warunki świadczenia Usług elektronicznych, w tym wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Usługodawcy oraz informacje o zakazie dostarczania przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym;
- warunki zawierania i rozwiązywania Umów o świadczenie Usług elektronicznych;
- tryb postępowania reklamacyjnego.
- Usługodawca świadczy Usługi elektroniczne zgodnie z Regulaminem i przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Ustawy o prawach konsumenta.
- Usługodawca nieodpłatnie udostępnia Użytkownikowi Regulamin, w sposób umożliwiający mu jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Użytkownik.
- Treści Serwisu adresowane są do potencjalnych klientów zainteresowanych prowadzeniem przez Usługodawcę m.in. usług rachunkowych, podatkowych oraz prawnych, kierowanych w szczególności do przedsiębiorców z sektora e – commerce.
- Serwis internetowy zawiera prezentację i opis usług świadczonych przez Usługodawcę poza Serwisem. Informacje, o których mowa w zdaniu poprzednim, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
- Użytkownik może skontaktować się z Usługodawcą poprzez:
- wiadomość e-mail, pod adresem: biuro@kochaniecki.pl;
- kontakt telefoniczny pod numerem: +48 663 150 590; +48 665 004 270;
- formularz kontaktowy znajdujący się na stronie Serwisu Internetowego.
III. Świadczenie Usług elektronicznych
- Usługodawca świadczy Usługi elektroniczne bezpłatnie dla wszystkich Użytkowników, m.in. takie jak: korzystanie ze strony Serwisu poprzez przeglądanie treści zamieszczonych na stronie, w tym opublikowanych przez Usługodawcę opinii, usługę przekierowania na zewnętrzne social media Usługodawcy, formularz kontaktowy oraz formularz rezerwacji.
- Z chwilą otwarcia, a tym samym rozpoczęcia korzystania ze strony Serwisu, następuje zawarcie umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci korzystania ze strony Serwisu, które może polegać w szczególności na przeglądaniu informacji zamieszczonych na stronie, w tym opisów usług świadczonych przez Usługodawcę oraz opublikowanych przez Usługodawcę opinii klientów.
- Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej, o której mowa w ppkt powyżej, zawierana jest na czas nieoznaczony, natomiast rozwiązanie Umowy następuje poprzez opuszczenie strony Serwisu przez Użytkownika.
- Użytkownik ma możliwość skorzystania z Usługi elektronicznej w postaci przekierowania go ze strony Serwisu, na stronę zewnętrznych platform, w postaci mediów społecznościowych, jak np. Facebook, na konta Sprzedawcy, związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą.
- Zawarcie Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci przekierowania, o którym mowa w ppkt powyżej, następuje w momencie naciśnięcia ikony dedykowanej konkretnej platformie, do której Użytkownik chce zostać przekierowany i ulega rozwiązaniu z chwilą przekierowania Użytkownika na zewnętrzną platformę.
- W przypadku Użytkownika, który korzysta z Usługi elektronicznej w postaci formularza kontaktowego, zawarcie Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej następuje w momencie wysłania wiadomości przez Użytkownika. Umowa zawarta jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania przez Usługodawcę odpowiedzi zwrotnej na wiadomość wysłaną przez Użytkownika.
- Użytkownik Serwisu może zarezerwować termin rozmowy lub konsultacji ze specjalistą, o tematyce związanej z usługami świadczonymi przez Usługodawcę, za pośrednictwem specjalnego formularza rezerwacji, za pośrednictwem którego Użytkownik wybiera temat rozmowy lub konsultacji, specjalistę, datę i godzinę, spośród dostępnych w elektronicznym kalendarzu rezerwacji.
- Zawarcie Umowy o świadczenie Usługi elektronicznej w postaci skorzystania z formularza rezerwacji, następuje w momencie wypełnienia formularza wymaganymi danymi oraz informacjami, a następnie naciśnięcia przycisku dedykowanemu rezerwacji. Po dokonaniu rezerwacji, Użytkownik otrzymuje wiadomość elektroniczną, na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu, potwierdzającą dokonanie rezerwacji. Umowa zawarta jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą anulowania rezerwacji lub przystąpienia realizacji usługi docelowej, która została zarezerwowana.
- Zarezerwowana usługa, o której mowa w ppkt powyżej, świadczona jest poza Serwisem, na odrębnych zasadach.
IV. Opinie
- Usługodawca publikuje na stronie Serwisu zweryfikowane, pozytywne opinie dodane przez swoich klientów w wizytówce Google.
- Opinie dodawane w wizytówce Google, podlegają weryfikacjom i standardom określonym przez Google, na które Usługodawca nie ma wpływu.
- Usługodawca, przed publikacją opinii na swojej stronie, dokonuje ich weryfikacji pod kątem tego, czy opinie pochodzą od klientów Usługodawcy, sprawdzając czy opinia pochodzi od osoby, która faktycznie korzystała z usług świadczonych przez Usługodawcę, poprzez weryfikację tożsamości.
- Usługodawca publikuje na stronie Serwisu jedynie te opinie, które są zredagowane w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, bez używania wulgaryzmów i innych słów uznawanych powszechnie za obraźliwe oraz opinie, które nie naruszają obowiązujących przepisów prawa w tym praw podmiotów trzecich – w szczególności nie mają charakteru zniesławiającego, znieważającego, naruszają dobra osobiste, prawa autorskie, służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej względem Usługodawcy lub stanowią jakikolwiek czyn nieuczciwej konkurencji.
V. Wymagania techniczne
- W celu korzystania przez Użytkownika ze strony Serwisu, konieczna jest współpraca pomiędzy systemami teleinformatycznymi Użytkownika i Usługodawcy.
- Współpracę systemów teleinformatycznych zapewnia łączne spełnienie przez system teleinformatyczny Użytkownika minimalnych wymagań technicznych w postaci dostępu do sieci Internet oraz odpowiedniego oprogramowania, umożliwiającego korzystanie z Internetu, za pośrednictwem urządzenia końcowego, za pośrednictwem którego Użytkownik chce korzystać ze strony Serwisu.
- Korzystanie z wszelkich usług elektronicznych w sieci Internet, w tym również z Usług elektronicznych świadczonych na stronie Serwisu, może wiązać się z pewnymi zagrożeniami, jak np. wprowadzenie szkodliwego oprogramowania do systemu teleinformatycznego Użytkownika, czy pozyskania i modyfikacji danych Użytkownika przez nieuprawnione do tego osoby.
- W celu zniwelowania ryzyk wskazanych w ppkt 3 powyżej, Usługodawca rekomenduje stosowanie środków technicznych, które są w stanie zapobiec wskazanym ryzykom, np. w postaci programów antywirusowych.
VI. Zasady korzystania ze strony Serwisu
- Użytkownik powinien korzystać ze strony Serwisu zgodnie z jej przeznaczeniem i jednocześnie z poszanowaniem zasad przyjętych w Regulaminie, zgodnie z przepisami prawa oraz przyjętymi zwyczajami.
- Użytkownik w szczególności nie powinien:
- dostarczać i przekazywać treści, które mogłyby być uznane za naruszające przepisy prawa, w szczególności za pośrednictwem formularza kontaktowego i formularza rezerwacji;
- zamieszczać jakichkolwiek programów, plików, aplikacji, w tym również ich rozszerzeń, które mogłyby w negatywny sposób wpłynąć na działanie oprogramowania strony Serwisu, urządzeń służących do jej działania, a także urządzeń lub oprogramowania innych Użytkowników (w tym w szczególności wirusów, trojanów i innego złośliwego oprogramowania);
- podejmować jakichkolwiek działań, które mogłyby doprowadzić lub doprowadziłyby do ingerencji w działanie strony Serwisu (działania o charakterze programistycznym, hakerskim);
- omijać zabezpieczeń Strony Serwisu poprzez wykorzystywanie tzw. luk bezpieczeństwa,
- wykorzystywać treści zamieszczonych na stronie w sposób wykraczający poza użytek własny tj. naruszać prawa własności intelektualnej, o których mowa w pkt VII poniżej.
VII. Własność intelektualna
- Twórcą treści zamieszczonych na stronie, w tym przede wszystkim, nazwy, domeny, logo, tekstów informacyjnych, opisów jest Usługodawca, któremu przysługują w tym zakresie wszelkie prawa autorskie, w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Usługodawca udziela Użytkownikowi nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie licencji na korzystanie z treści, o których mowa w ppkt 1 powyżej, jedynie na własny użytek, bez prawa do udzielania sublicencji.
- Użytkownik nie powinien bez zgody Usługodawcy, w jakikolwiek sposób rozpowszechniać treści publikowanych na stronie Serwisu.
- Złamanie przez Użytkownika zasad wskazanych w niniejszym pkt, stanowić będzie naruszenie praw autorskich Usługodawcy, co może wiązać się z odpowiedzialnością cywilną oraz karną.
VIII. Tryb postępowania reklamacyjnego
- Każdy Użytkownik może złożyć reklamacje na Usługi elektroniczne świadczone za pośrednictwem Serwisu, np. na różnego rodzaju nieprawidłowości w działaniu strony Serwisu, zakładek, czy formularza kontaktowego lub rezerwacyjnego.
- Użytkownik może złożyć reklamacje w dowolnie wybrany przez siebie sposób. Usługodawca rekomenduje formy kontaktu wskazane w pkt I Regulaminu, tj. telefonicznie pod numerem: +48 663 150 590; +48 665 004 270, mailowo pod adresem: biuro@kochaniecki.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.
- W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji, Usługodawca rekomenduje, aby zgłoszenie reklamacyjne zawierało m.in. takie elementy jak:
- krótki opis, wskazujący czego dotyczy zgłoszenie reklamacyjne (opis sytuacji, okoliczności problemu);
- datę opisywanego zdarzenia, które jest przyczyną reklamacji;
- dane osobowe identyfikujące Użytkownika, umożliwiające kontakt zwrotny i rozpatrzenie reklamacji.
- Usługodawca rozpoznaje reklamacje niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Usługodawcę zgłoszenia reklamacyjnego.
IX. Informacja o polubownym rozwiązywaniu sporów dla Konsumentów
- Użytkownicy będący Konsumentami, mają możliwość rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy nimi, a podmiotami innymi niż Konsumenci, w sposób polubowny i pozasądowy.
- Do rozwiązywania sporów w sposób opisany w niniejszym pkt służy:
- stały polubowny sąd konsumencki za pośrednictwem którego Użytkownik może złożyć wniosek o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
- powiatowy (miejski) rzecznik praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy;
- platforma internetowa ODR, za pośrednictwem której niezależny mediator rozstrzyga spory powstałe pomiędzy Przedsiębiorcami a Konsumentami. Platforma znajduje się pod następującym linkiem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show.
- Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.ploraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
X. Dane osobowe i pliki cookies
- Przekazywanie danych osobowych przez Użytkownika za pośrednictwem strony Serwisu, np. wprowadzenie przez Użytkownika danych osobowych do formularza kontaktowego powoduje, że Usługodawca staje się ich administratorem w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO).
- Dane osobowe Użytkownika mogą być także przetwarzane poprzez wykorzystanie plików cookies.
- Więcej informacji w zakresie przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies znajduje się w Polityce prywatności.
XI. Postanowienia końcowe
- Regulamin jest dostępny w języku polskim.
- Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie Regulaminu jest prawo polskie, chyba że bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa stanowią w tym zakresie inaczej.
- W przypadku sporów w odniesieniu do Użytkowników będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach Konsumenta sądem miejscowo właściwym będzie sąd właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego, natomiast w przypadku sporów z Użytkownikami będącymi Przedsiębiorcami – sąd miejscowo właściwy dla Usługodawcy.
- Regulamin może ulec zmianie, o czym Użytkownicy zostaną poinformowani poprzez zamieszczenie przez Usługodawcę informacji na stronie głównej Serwisu. Zmiany Regulaminu wejdą w życie w terminie 14 dni od dnia ich ogłoszenia.
- Regulamin w obecnej wersji funkcjonuje od dnia 22 lutego 2024 r.
Załącznik nr 1– Formularz reklamacji Usługi elektronicznej
Dane adresata (Użytkownika):
……………………………
……………………………
……………………………
BIURO KOCHANIECKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Grunwaldzka 73, 60 – 312 Poznań
Oświadczenie o reklamacji usługi elektronicznej
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*), że w związku z korzystaniem z Usług elektronicznych na stronie Serwisu Internetowego, składam reklamację na następującą Usługę lub Usługi…………………………………….. (np. przeglądanie treści zamieszczonych na stronie Serwisu, korzystanie z formularza kontaktowego).
Problem miał miejsce ……………………………………… (proszę o wpisanie daty i godziny) i polegał na:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….(proszę o opis problemu, np. błąd przy wysyłaniu wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego).
………………………………
Data i podpis
(*) Niepotrzebne skreślić